torsdag 1 september 2011

you're going down

fotknölen har blivigt rundare och tjockare under natten, smärtan har också blivigt några grader värre. Men som tur så fick jag stanna hemma. det tog mig tre minuter att ta mig upp ur min säng, hoppa ut genom min dörr och sedan hoppa ytterligare en och en halv meter in på toan (såklart hade jag kryckorna). - Ja, så ont gör det. Måste tillägga att det inte inte är smärtan som är värst, nej det värsta är att jag måste använda kryckor, haha.

Men min dag blir bara att ligga kvar i sängen. Om jag får sällskap, skjuts på någons pakethållare och om det inte regnar så ska jag kanske kolla på killarnas match imorgon.

Bortsett från att jag har ont så ligger jag väldigt bekvämt här. Har godis och en dricka bredvid mig, pappa ska fixa lunch, dator med internet, halstabletter, mobilen, verktabletter och massor av veckorevyn-tidningar. Ska återgå till att se desperate housewives nu. hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar