tisdag 6 september 2011

something about you

Jag älskar min klass, i really do.
Hade riktigt ont i foten ett tag men Elsa och sötkillarna erbjöd sig att bära mig till Linkan, Axel och Oscars homemade eldstad. Dom behövde aldrig riktigt bära mig, men det hände att dom fick hålla i mig ibland. Är glad att dom tvingade ut mig. Förutom att härja i bergen så har vi ätit mängder med godis och dricka, kört konsekvens, pratat, haft pantflaska-fighter osv. Jag har också för första gången kysst tre stycken samtidigt. 

När de andra ville sova så gick vi andra ut och gjorde upp eld nedanför stugan och blev sittandes där några timmar. Sedan när vi väl gick in till stugan så skulle vi egentligen sova alla på en fin och prydlig rad, men hell no.. Vi låg i en slarvig ring. Axel tog min kudde så jag låg på hans mage istället, myyspyyys. Somnade till sist klockan halv fem och vaknade ungefär en timma senare av att Roger kollade på tv.
Jag vill inte gå och sova nu, så jag ursäktar om inlägget doesn't make sense at all. Så kan det gå.









 Orkar inte redigera.

3 kommentarer:

  1. HAHAHAHA edvin xD och lol på axels face! bögig klass.... :p

    SvaraRadera
  2. Oooh, på axels mage?;);););;))

    SvaraRadera
  3. fetfetfet NAJS har just lärt mig lägga upp bilder så det blir braaaa kvalla!
    ser det ut så här: http://i.minus.com/ibuokJNIBRISR9.png när du ska lägga upp dina bilder?
    I såna fall använder du den gamla redigeraren och kan byta till den nya. Gå till Inställningar, nästan längst ner hittar du Välj inläggsredigerare. Välj den uppdaterade.

    Nästa gång när du laddat upp en bild klickar du på den så den blir markerad, då kommer storleksvalen fram i nederkant.
    Sen kan du läsa resten här-->http://fixa-din.blogspot.com/2011/09/skarpare-bilder.html

    SvaraRadera