onsdag 31 augusti 2011

gud har något imot mig.

Ja, träningen gick åt helvete, so did my foot...
Trampade på det fulaste sätt man kan och vips så knastrade det till runt fotknölen. Nu, några timmar senare, ligger jag med en smärta som heter duga, foten långt uppe i luften och kryckor bredvid mig. Det jag oroar mig för mest just nu är att jag kommer bli tvungen att gå på kryckor imorgon. Ni alla vet om mina känslor för kryckor, så jag kan inte tänka på något mer förödmjukande än att hoppa runt på kryckor en hel dag. Och ont kommer det göra. Snälla gud, låt mig stanna hemma! 

Skälet till att jag fortfarande ligger vaken är att det gör ont nått så in i helvete och resten av natten kommer nog bli en mardröm. Sovgott ni som kan, känn er lyckligt lottade. fuck min fot, sen hörs vi imorgon. Puss. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar