lördag 20 augusti 2011

att förlora dig skulle vara värre än att förlora mitt liv

Sista uppesittarkvällen har jag varit med Felix och Edvin. Vi har spelat fotboll, kollat när Felix förlorar i cod, ätit chips och spanat in discot i kryppedalen, haha. Själv har jag också fått min rygg krossad, tack Felix.
Kvällen slutade med att vi låg på hög i Edvins soffa, strax efter det började jag cykla hem.

Imorgon- sista dagen på sommarlovet, kommer jag in-my-mind-deppa men ändå så vill jag tappa kontrollen totalt, bli redlöst full eller bara bli medvetslös. Nått ska jag väl lyckas med. Kanske inte något av alternativen, men jag ska tamejfan inte vara hemma vid datorn.
Jag tror faktiskt att jag ska göra en pakt med mig själv. Jag får inte skriva ett inlägg från klockan ett inatt tills imorgon efter klockan 21.00, Det är fullt ös - medvetslös som gäller, och ingen av er kan stoppa mig! *det lät lite väl ondskefullt*

3 kommentarer:

  1. man kan ha kul, även när man inte är full.

    Hjalle, Linne mfl hade ingen lust att hitta på något "för att det är ju skola imogon".... :(

    SvaraRadera
  2. hahaha, det om att bli full, medvetslös osv var ett skämt. herregu

    SvaraRadera