måndag 22 augusti 2011

i won the battle but i lost the war

inne i mitt rum spelas två låtar på repeat. Efter träningen har jag bara nördat med min mobil och pojken på andra sidan stan. Och duschat, obviously.

Imorgon ska jag åter igen till skolan, men startar dagen med musik. Efterlängtat. Förtom musiken och slöjden, så  kommer det bli ett levande helvete med svenska, so, matte och engelska på rad.  Living hell, indeed. okej, hela åttan kommer vara ett living hell, det är jag medveten om. Ska skärpa mig i år och hålla ögonen på målet - USA.  kommer säkert vara en outsider hela året bara för att jag sitter med min näsa (som fortfarande gör ont som satan btw) i en bok hela tiden. Jag ska fan blir smart! Men hur det ska gå till har jag ingen aning om, det kanske inträffar ett mirakel.

Ikväll bjuder jag på en minst sagt opassande bild, som inte ens är fin. Har inte fotat på evigheter. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar